torsdag 17. november 2016

Takk for at du titter innom!


Happy smile!
Eller bredt smil om munnen.
Det er veldig hyggelig at så mange titter innom bloggen min!
Men, hvem er dere alle sammen? Mer enn 2500 personer leste sist innlegg, der jeg fortalte om knepet med å finne garnenden.
Tipper at mange av dere er over gjennomsnittet glad i et håndarbeid, eller er jeg helt på jordet?
Uansett så håper jeg at dere fortsetter med å besøke meg. 


Jeg har blogget i snart fem år, og syns det er morsomt å ta bilder og skrive om min kreative hverdag. 
Det siste året har det handlet mer og mer om strikking her inne, og det vil nok fortsette å dreie seg om pinner og garn. Samtidig kjenner jeg på at jeg har lyst til å vise frem litt annet av det jeg holder på med også. 
Hvis alt går etter planen, vil bloggen få et "facelift" i romjulen og fremstå mer moderne og tidsriktig på nyåret. Har lenge ønsket å kunne publisere innlegg med større bilder, og få ryddet litt opp i layouten. Nå ser det ut som en reddende engel har hørt mine bønner, for jeg har fått noen utkast som jeg liker veldig godt.


Hva ønsker dere å finne på bloggen min? 
Du som er ny leser, har sikkert forstått at det dreier seg mye om strikking. Men, dere som har fulgt meg i alle år; Savner dere smalltalk, matoppskrifter, hårfrisyrer, blomsterdekorasjoner og alt annet jeg har delt med dere? Hadde blitt superglad for tilbakemeldinger på dette. 


Dagens bilder viser at jeg endelig er helt ferdig med mitt siste design. Del 1 var genser, lue og pulsvarmere i kornblått og effektgarn i sjattering fra grønt til lilla i Kauni. Del 2 ble vest, samme lue og lange vanter i sort og effektgarn i rosasjatteringer, også dette i Kauni. Det blå settet blir med tid og stunder publisert i Familien, mens det jeg viser frem i dag, vil på nyåret kunne kjøpes mønsteret til på nett. 
Kauni er for de fleste kjent som et effektgarn, med mange spennende fargesjatteringer. Men, de leverer også ensfargede garn. Dermed er det utrolig mange muligheter til å sjonglere med nyanser og sjatteringer. Mine strikkesett fremstår veldig forskjellig, selv om mange av mønsterdetaljene er de samme. Det blå settet kan du finne bilder av HER.


Som sagt, gi meg et hint dersom det er noe du savner!
Ha en kreativ kveld, så møtes vi igjen om ikke så lenge.

 


1 kommentar:

  1. Minha amiga, seu tricô é lindo.
    E estas cores ficaram lindas em você.
    Parabéns.

    SvarSlett