torsdag 30. juni 2016

Travel før ferien


Lenge siden sist!
Her skjer det mye spennende om dagen.
Strikkingen tar mer og mer av min ledige tid, og dermed har bloggen blitt nedprioritert. 
Jeg er flinkere til å legge ut bilder på instagram, og det går an å følge meg der på @feelinggoodbyh.
Dagens arbeidsbord preges av hva jeg er opptatt med for tiden. 
Har blitt godvenner med min nye PC, fått lastet over alle nødvendige bilder og dokumenter og lagret alt annet på ekstern harddisk. Lenge grudde jeg meg til å bytte, men nå skjønner jeg ikke hva jeg uroet meg for. Alt går så utrolig mye raskere og det er enkelt og oversiktlig å finne frem, det gjaldt bare å bli kjent med oppsettet.


Ellers kan jeg stolt vise frem to av i alt fem sider med mine maritime strikkerier. Dette kommer på trykk i Familiens nye strikkebok, som er i handelen fra 22. august. Puter, pledd, spisebrikker og tevarmer er strikket i garn fra Rauma. 
Jeg er ordentlig fornøyd med bildene mine og hvordan det hele har blitt redigert. Det er noen måneder siden jeg designet dette settet, dermed er det spesielt morsomt å endelig se det ferdige resultatet. Så er håpet at det er mange strikkeglade som lar seg inspirere, og får lyst til å finne frem pinnene. 


På mine pinner har det vært votter de siste to ukene. Skal lage et eget blogginnlegg om dette senere, men kan røpe så mye som at dette er en form for strikkede polvotter. Med andre ord skikkelig gode og varme votter for vinterens kalde dager. Til vottene blir det selvfølgelig lue i matchende farger, og alt blir å finne mønster på i Familien når høsten kommer.
Kjenner at jeg er aldri så lite begeistret over dette prosjektet, for med disse vottene viser det seg at det ligger mange spennende oppdrag i tiden fremover. Men, som sagt mer om det om ikke så alt for lenge.
Til helgen starter ferielivet ved sjøen, kan ikke si annet enn at det skal bli deilig med noen dager på hytta.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar