mandag 20. juni 2016

Frokost på sengen- nok en gang


Voilà!
Et lite bildedryss fra siste fotografering.
Da er bilder og mønster på Sengehygge sendt til Familien.
Har vel skrevet det meste som er å få skrevet om dette settet på bloggen tidligere.


Dermed blir det mest skriverier om bildene i dag.
Det må mange bilder til for å finne de som fungerer best. Bruker iPaden for å ta oversiktsbilder, før speilreflekskamera blir benyttet.


Når jeg tar bilder til strikkemønsterene er det plaggene som må komme i fokus.
Samtidig er det viktig å lage en stemning, eller komposisjon om du vil. 
Enn så lenge får jeg lov til å ta bildene selv, og det er jeg glad for. Har som regel en følelse helt fra starten av, og den ønsker jeg å gjenskape på bildene.


Øverste bilde har jeg av naturlige årsaker ikke tatt selv, her er det yngstedatter som har trykket på knappen. Mye moro hadde vi den formiddagen, det gjelder å ikke ta seg selv så høytidelig! 
Frokostbrettet vil heretter "bo" på hytta, for slike luksusvaner hører ferielivet til!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar