torsdag 14. april 2016

Morgenstund


Har du sovet godt?
En god natts søvn, gjør at dagen blir så mye bedre.
Som så mange andre, har jeg problemer med å finne veien til senga når kvelden kommer.
Det er lett å bli sittende oppe litt for sent, og det kan straffe seg dagen etterpå.
Uansett, en ny dag har begynt- og da er det bare å gå i gang med dagens gjøremål.
Men, aldri en start på dagen uten frokost i magen!


Min lille bukett ble plukket på hytta i går ettermiddag. Jeg elsker disse skogsblomstene, syns nesten det er noe av de vakreste som tenkes kan i april måned.
Årsaken til mitt hastige hyttebesøk var bildetaking av sommerens maritime bilder. Det har vært mye strikking den siste tiden og det har ført til mange strikkeputer. De som følger meg på Instagram fikk se noen bilder i går, til dere andre byr jeg på et her på bloggen også.


Disse putene, samt slumrepledd, spisebrikker og tevarmer kommer det mønster på i Familien litt nærmere sommeren. Jeg skal si i fra når jeg vet noe mer konkret.
I kveld skal jeg prøve å være i seng klokka elleve, noen fler som tar utfordringen?






1 kommentar:

  1. Så mye flott du har strikket! Jeg er nok en av dem som aldri kommer meg i seng, våkner til om kvelden... ha en herlig søndag!

    SvarSlett