fredag 4. mars 2016

Tripp, trapp tresko


Tre, søte vesker
til å oppbevare alle nødvendigheter.
Siste mini-strikkeprosjekt ble til under min lille ferie i Tyrkia. Akkurat passe stort til å ha med i håndbagasjen ombord i flyet, eller å finne frem mens jeg fikk litt sol på nesa ute på terrassen. 


Mønsterstrikk er morsomt og gjør seg godt på småarbeider som dette. Nok en gang har jeg valgt Raumagarn og tykke pinner. Puno er et alpakkagarn som gir et lett tovet inntrykk. Jeg har strikket veskene mine i rødt og grønt, men det var mange nydelige farger å velge mellom. Tror det hadde vært lekkert med mørk blå og babyrosa, eller klassisk sort og hvitt. Hvilken fargekombinasjon er din favoritt for tiden?


For å matche de nye veskene mine, har jeg sydd en liten ull-charm i form av et jordbær til å henge på nøkkelringen min. Akkurat nøkkelringer var brennhett tema oss håndarbeiddamer imellom under ferien. Nå har jeg laget min utgave og er godt fornøyd med resultatet. 
  

2 kommentarer:

  1. Så koselige små punger du har laget :-) Kjempe søt jordbær, alltid litt misunnelig på de som er så flink til å hekle :-)

    SvarSlett