tirsdag 16. februar 2016

Going bananas!


Pakking pågår.
Så deilig å vite at vi snart drar sydover igjen!
Veldig lenge siden sist, men nå er det tid for nytt besøk til Syd-Tyrikia. Ordentlig jentetur blir det denne gangen, og det skal bli så koselig.


Har funnet frem klær som vil passe været godt. T- shirts og shorts på dagtid, og litt varmere plagg når mørket og kvelden faller på.
Kjekt å holde seg i nøytrale fargetoner, så kan alt mikses og brukes om hverandre. 
Collagegenser med bananer og stripete T-shirt er nytt av året, ellers er det gamle travere som får være med på tur. 


Og nettopp det er jo et klapp på skulderen til damer som meg, som har det med å gå litt opp og ned i vekt.
Dere som har fulgt med en stund, husker kanskje både min 100 dagers krig mot kaker og søtsaker, og det året jeg fylte 50, som skulle brukes til å ta bedre vare på seg selv. 
Vel, ikke mer snakk om det. 


På lørdag reiser vi og blir borte en liten uke. Det er bestilt tid til tyrkisk hamam og stell av hender og føtter.
Vi må opp i Canyonen å ta bilder av vakre fjell og fossefall. Selvfølgelig håper vi på en liten dukkert i Middelhavet og ellers skal vi bare hygge oss masse.


Skal prøve å titte innom bloggen en gang til før vi drar, ellers lover jeg å poste et innlegg eller to fra vårt feriested.
Ha en fortsatt fin uke, kanskje det er flere enn meg som planlegger feriegarderoben?




1 kommentar:

  1. God tur, god ferie og lykke til med pakkingen. Pakking og å bestemme hva som skal i kofferten er et like stort hel.... hver eneste gang. Jeg utstår ikke akkurat det. Rett og slett slik at det gjør reisen mindre lystbetont. Der har du meg..!

    SvarSlett