torsdag 7. januar 2016

Velbehag


Nydelig, nydelig!
Badesesongen har startet.

Men, aller først; 
Godt nytt år alle bloggvenner!
Mener det er fullt lov å komme med nyttårshilsener ut denne uken, og spesielt siden jeg ikke har latt høre fra meg siden julaften. 
Vi har hatt en fin jul med storfamilien, men nå er det tilbake til hverdagslivet og vante gjøremål.
Første uken i januar var oppstart på denne sesongen med vannaerobic. Snakk om kontraster; Å komme inn fra sprengkulde og 12 kuldegrader til å bade i nydelige 28 varmegrader. Jeg elsker å danse og røre meg til musikk, sikkert derfor jeg også trives så godt  med vanngymnastikk. Flott måte å mosjonere og trene styrke er det også, virkelig noe å anbefale alle voksne, litt spreke damer.


Ser det ikke innbydende ut?
Jeg trener sammen med en venninne på Montebello bad, kurset er i regi av Aquaform.
Etter treningen er det godt å vaske håret og få skyldt av seg klorvannet. For selv om jeg bruker badehette blir jeg våt i håret. Shampo, balsam og dusjsepe fra L'Occitane med duft av sitronverbena, var perfekt avslutning på min onsdagstrim. 

Nyt dagen, og er du som meg og bor i Oslo, vet du at dagen har blitt 23 minutter og 15 sekunder lenger.
Take care,



4 kommentarer:

  1. Ser vidunderlig ut. Godt nytt år til deg også.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også. Det ser veldig innbydende ut, men jeg vet at jeg ikke liker å svømme og bade så jeg kommer nok ikke til å kopiere deg. Jeg har ikke vannskrekk eller noe, liker det bare ikke.

    SvarSlett
  3. Minha querida amiga, é sempre muito bom receber sua visita e ler seu comentário, obrigada.
    Você sempre postando imagens muito delicadas, parabéns pelo bom gosto sempre.
    Um abraço.

    SvarSlett
  4. Minha querida amiga, é sempre muito bom receber sua visita e ler seu comentário, obrigada.
    Você sempre postando imagens muito delicadas, parabéns pelo bom gosto sempre.
    Um abraço.

    SvarSlett