onsdag 2. september 2015

Sminke til hverdags?



Tilslørt bondepike,
eller nysminket bydame?
Som regel er det den usminkede sannhet som regjerer, men det gjør seg å investere i litt tid foran speilet. For det er ikke så mange minuttene som skal til.


Her er denne høsten favoritter. På denne tiden av året pleier jeg ikke å bruke fondation med farge. Derimot er jeg stor fan av id- pudder, det gir en naturlig look. En ny greie er contur-shaping. Trio fra Smashbox gir mulighet til å leke litt med skyggelegging og forhåpentligvis skjule min dobbelthake. Ellers er det øyenskygge, kajal og mascara. Brynene er mørke fra naturens side, så de bare nappes i fasong. Leppestift velger jeg alt etter humør og hva jeg har på meg. Den siste uken har jeg brukt en rosabrun neglelakk og leppestift, det passer til det meste.


Slik ble resultatet etter 10 minutter foran speilet, naturlig men litt freshere. Chanel bak ørene,en kam gjennom håret og jeg er klar for dagens gjøremål.


Har en rosa periode nå om dagen, rosa genser, rosa sengetøy og rosa nattøy. Sistnevnte er fra Victoria Secret, og det var ordentlig morsomt å hente pakke på posten.
Ha en fabelaktig ettermiddag, så sees vi om noen strakser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar