lørdag 22. august 2015

Sen lunch


God ettermiddag!
Titter bare innom bloggen som snarest.
Prøver å være mest mulig ute, men noen gjøremål er det selv på solskinnsdager.
Dagens bilder er et lite utvalg bestående av min faste frokost og to luncher.


Jeg har skrevet tidligere, at jeg siste halvannet året har sverget til et lavkarboliv. I sommer ble det en del "juksing", men siden tre uker, er jeg tilbake for fult. Det skal dessverre ikke mye slurving til, før man er på sukkerkjøret igjen. Jeg føler meg bare så mye mer vel ved å spise mer grønt, bær og nøtter og skjære ned på inntak av sukker og hvitt mel. Resten er i grunn ikke så vanskelig, siden jeg for det meste lager mat fra bunnen av, og har stor kontroll på hva familien putter i munnen. 


dag har jeg virkelig gjort noen salgskupp, - 70% er ikke dårlig. To fine sommerkjoler, og diverse shorts og skjorter til husbonden. Siden vi skal i hageselskap i kveld, tror jeg nyanskaffelsene for luftet seg allerede om et par timer. Skal se om jeg ikke kan få knipset et bilde, for å vise hvor fine vi ble.




2 kommentarer: