lørdag 8. august 2015

Lørdagskveld


Tid for å yte
og tid for virkelig å nyte!
I kveld har vi spist middag ute på terrassen. Været har vært strålende i hele dag og de nymalte veggene skinte om kapp med sola!


Jeg syns gult og blått kler hverandre godt! 
Duken som er sydd av blå og hvite stoffrester, er min favorittduk på terrassebordet. Sammen 
med blå lavendel og lyslykter, er det dekket på til oss tre som er hjemme i kveld.


Mente ikke å glemme husets firbente, hun er selvfølgelig også hjemme. Når grillmaten ble båret ut, vek hun ikke fra plassen ved grillen. Om det var rollen som skremsel mot skjærene, eller håpet om en pølsesnabb som motiverte henne skal jeg ikke uttale meg om. 


Smil til fotografen, var beskjeden fra sjefen, litt tidligere i dag. I morgen blir det å male siste strøket på trapperekkverket ned til kjelleren, før jeg skal nyte resten av søndagen med bok jeg fikk i bursdagspresang.






2 kommentarer:

  1. Ja er ikke det herlig med slike kvelder og dager der måltidene kan nytes utendørs. Kanskje fordi det ikke er dagligdags at vi setter så veldig stor pris på det. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Ficou linda na foto minha amiga.
    Assim como você faço diversos trabalhos e por mais cansada que esteja jamais deixo de ler .
    Ótima semana para todos aí.
    Beijo.

    SvarSlett