mandag 17. august 2015

I hagen


Mandagmorra blues...
Hvordan står det til med deg i dag?
For meg er det litt sånn både og. På den ene siden er det godt å komme i gang med hverdagsliv og skole for yngstejenta, som skal i gang med siste året på ungdomsskolen.
På den andre siden har jeg følt på at studien vår har reist tilbake til Trondheim og nytt semester på NTNU. Vi har vært masse sammen i sommer, og det har vært kjempekoselig. 


Siden lediggang er roten til alt vondt og det har vært et fantastisk vær i dag, har jeg holdt på flere timer ute i hagen.
Det er alltid noe å holde på med, når man har hus og hage. I dag har jeg klippet tilbake misplen som henger over støttemuren, luket, ryddet i rosebeddene og klippet plenen. 
Skikkelig varm ble jeg, så det smakte med noe kaldt å drikke.


1 kommentar:

  1. Minha querida amiga adoraria poder te ajudar a cuidar de teu jardim...
    Belas flores. Meu avô adorava hortênsias.
    Uma linda semana para todos aí.
    Um abraço.

    SvarSlett