torsdag 20. august 2015

Dame bak rattet!


Ute og kjører!
Litt av verdt som måtte ordnes.
Heldigvis tilbringer jeg ikke mye tid i bilen til daglig, men du verden hvor praktisk den er å ha.
Selvfølgelig har jeg både refleksvest og førstehjelpspute i bilen, selv om jeg ennda har tilgode å trenge det.
Derimot er det ofte at jeg har nytte av min egendefinerte redningspakke.


Damebil sier mannen i huset, når han åpner hanskerommet mitt.
Her oppbevarer jeg litt nødproviant i form av nøtter, sukkerfri tyggis og lavkarbo sjokoladebar. Veldig smart å ha på lengre turer, hvis sulten skulle komme over meg. I sminkepungen ligger lommespeil, neglefil, våtservietter, leppepomade, håndkrem, hårbørste, hårstrikk, bind, kulepenn og papirlommetørkle.
Slike ting som er kjekt å ha lett tilgjengelig, hvis behovet skulle melde seg. Kunne sikkert hatt ennda fler nødvendigheter, men sminkepungen er ikke større, så da er det som det er. 
Har du noe du bare må ha tilgjengelig når du er og kjører?
Morsomt å høre om det er fler enn meg som har sine egne rescuekit i bilen.

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke det. Aldri tenkt tanken egentlig, men du så smart da. Dog tror jeg ikke nøtter og bar hadde fått ligge der så veldig lenge;o)

    SvarSlett