onsdag 19. august 2015

Beige og hvitt



Hvit bukse og v- genser,
det enkleste er som regel det peneste.
Vi har hatt nok en deilig solskinnsdag, tror nesten det var meldt sol i hele Norge.
Jeg har så smått begynt opprydding i klesskapet, for å finne frem høsttøyet. Hadde det vært for tre uker siden, og med været vi hadde da, hadde jeg vært mer enn klar nok for en høstgarderobe. 
Nå kjenner jeg at jeg vil bruke sommerklærne en stund til, og kle meg i lyse farger.


Jeg elsker v- genser!
Den beige på bildet er en blanding av viskose og cashmere, og passer akkurat nå som en overgang til kjøligere dager.
Har lett etter en lett ullgenser i butikkene, men så langt ikke funnet noe jeg liker. Et søk på nett resulterte i en bestilling av en sort genser i 100 % casshmere. Hvis det viser seg at den 
holder det den lover, skal jeg tipse senere, for dette falt vesentlig rimeligere, enn hvis jeg skulle handlet i butikk her hjemme.


Tidligere, hadde jeg som tradisjon ikke å bruke strømper eller sokker før 1. oktober. Med årene er jeg ikke like prinsippfast, og kler meg mer etter været. Men, du verden hvor deilig det er å gå kippskodd, eller i sandaler. Disse på bildet, er fra en av mine Tyrkiaturer. De er flinke med sko og lærvarer i Tyrkia, så det vel verdt å bruke litt tid og penger på en shoppingrunde hvis det skulle passe seg sånn.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar