mandag 29. juni 2015

Sommersalg


Yes, 
Litt av et cup!
I sommer fikk jeg med meg godbitene på sommersalget.
Som regel er jeg alt for sent ute, og da er det veldig utplukket i størrelser og bare å glemme å finne truse og bh i samme mønster.
Nå fikk jeg tre undertøysett, og det med 40% rabatt!


Tricolore, i fargene lakserosa, fersken og beige. 
Litt mine favorittfarger om sommeren. En titt i skuffen med neglelakk og leppestift, viste at jeg har matchende farger til lepper og negler. Ja, om ikke beige leppestift, så har jeg en som heter nude.
Ekstra moro å pynte meg litt innerst, nå som det er mye bruk av arbeidsklær. Litt feminin kan det være behov for å kjenne seg, selv om det bæres materialer, males og kjøres utallige ganger på fyllinga med skrot og rot.


Jeg var og shoppet på lørdag, men salget fortsetter en stund til. Merket er Change, og kan til og med bestilles på nett. Selv sverger jeg til å prøve undertøy før jeg handler, men vet man hva man er ute etter, er det bare å klikke det rett hjem.


Elle, melle, valgets kval...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar