fredag 15. mai 2015

Norge i rødt, hvitt og blått!



Slakk lørdag,
og pølselunch på terrassen.
Vel hjemme igjen etter en nydelig uke i Tyrkia.
Hadde intensjoner om mer enn en ferieoppdatering, men wi-fi var så dårlig at det var bare å glemme.
Været var helt skjønt og behagelig varmt. Det ble bading både i sjøen og svømmebassenget.


Nå er det rett ut for å klippe plenen, før bunadskjorter på ny skal strykes før 17. mai. Til kvelden har jeg et lite strikkeprosjekt jeg håper å avslutte. Kjøpte tøft garn og har snart strikket ferdig genser, det går fort unna når man strikker på pinne nr 9.
Blir jeg ferdig i løpet av kvelden blir det fotoshoot i morgen, hvis ikke får det vente til over helgen.

PS! Duken min er badehåndkle i tynn bomull, ment til hamam-bruk. Men, jeg syns det fungerer vel så godt til pynt på bordet

1 kommentar: