tirsdag 5. mai 2015

Fin dag forbi

Stor dag,
- og mange gode minner rikere!
Gårsdagen gikk med til å rydde og mimre over denne vårens store festdag.
Vi voksne er så stolte av den flotte jenta vår. Hun var helt strålende i den nye festdrakten sin, og vi var alle godt fornøyd med resultatet. Selve konfirmasjonsseremonien var i Oslo Rådhus, en veldig høytidelig og flott seremoni fylt med store ord, dans, sang og musikk. Selskapet etterpå var på Sæterhytten på Bygdøy, og nok en gang var dette flotte stedet ramme rundt feiring i vår familie. Vi kunne ikke vært mer heldig med været, solskinn hele dagen og akkurat passe varmt for oss bunadskledde.


Denne bildekolasjen har jeg fått låne av mine gode venninne Kathrine. Hun har vært utrolig flink til å fange mange flotte minner fra søndagen. Tusen takk til deg!
"Familiefotografen" har sikkert tatt mange over hundre bilder, og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. Alle talene ble filmet, og de har vi allerede gjenopplevd flere ganger. Selv tar jeg fri fra fotografering på slike dager, som vertinne og konfirmantens mor hadde jeg annet å tenke på.
Heretter ser jeg ikke helt bort i fra at vi har fått en ny fotograf i familien, for en av gavene var ett lekkert fotoapparat, og en annen gave var praktisk lærebok om fotografering. Vi har allerede vært og kjøpt gigastort minnekort og fotobag, kameraet er ferdigladet og bruksanvisningen gjennomlest.


Ikke til å komme unna at tiden går, og at yngstejenta vår er på vei til å bli en ung dame. Som allerede skrevet, vi føler oss mektig stolte av henne. Under middagen holdt hun en flott tale, som det sto stor respekt av, vi var mange som var rørt til tårer. 

Jeg er takknemlig for at vi har fire flotte barn! Livet hadde vært et helt annet uten dem. Det er veldig spennende å se at de vokser opp og blir den nye generasjonen, som gir nye grener til vår familie.
Mange klemmer fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar