tirsdag 7. april 2015

Love to dance!


Så er det på'n igjen!
Tirsdag kveld = dansetrening.
Føles som en liten evighet siden, og det har gått fire måneder siden min siste dansetime.
Men, nå er jeg klar som bare det. Oprasjonsår har grodd helt fint, og det er nesten to uker siden jeg sluttet å bruke korsettet.

                                    

Mulig jeg ikke er like oppesen midt ut i dansetimen. Det er ikke bare, bare å starte midt i et semester. Blir spennende å se hvor mange nye danser de har lært siden jul. 
Det blir helt klart en kveld hvor jeg kommer til å få trent både kropp og hode, mye ny koreografi er ikke noe å spøke med.


Når jeg skulle finne frem treningstøyet mitt, fant jeg hverken tights eller jakke. Sporløst forsvunnet begge deler. Skjønner ikke hvor jeg kan ha lagt det, har fånyttes lett i alle skap og skuffer. Mulig jeg er kjedelig, men har kjøpt akkurat maken tights og jakke til det som er kav borte. Same, but not same....
Ha en sporty aften,
Hanne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar