fredag 3. april 2015

Hjemme igjen!


Langfredag og vi er vel hjemme!
Ble møtt i døra av hundepasser og ellevill hund.
Ja, så ellevill som man klarer å være når man er en tolv år gammel dame.
Sjekk ut min søte bluse, den matcher Ipad-dekslet helt perfekt. Hadde bestemt meg for å ikke ta helt av på min shoppingdag, og det ble med denne blusen. Men, den er jeg til gjengjeld veldig fornøyd med.


OK, ikke helt sant det der. For jeg bare kunne ikke motstå dette nydelige kaffeservice.
Har lenge kikket etter et feminint service med små tallerkener, som passer til kakeservering.
Så fant jeg det på min runde, og kunne ikke dy meg. Dermed ble det med hjem i håndbagasjen. 
I dag var det allerede i bruk til formiddagsbesøk og scones. Scones er ypperlig bakst, dersom du plutselig skal servere noe godt! Har lagt ut oppskriften tidligere, for dette er en av mine gode gamle travere.
Nå skal jeg dra for å hente arkitetktstudenten på Gardemoen, gleder meg til å ha henne hjemme noen dager i påsken.
Nyt kvelden, klem fra 
Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar