mandag 13. oktober 2014

Hjemmehelg!


Så godt å være hjemme!
Dette har på alle måter vært en nydelig helg.

Vi har kost oss veldig med å ha arkitetktstudenten i huset. Sen brunch på lørdag, alle får sitt favorittpålegg og praten går livlig rundt bordet. Mye å snakke om, siden det er noen uker siden vi så hverandre sist. For uansett facetime og sosialemedier, det ingenting som kan komme opp mot det å være sammen på "ordentlig". 

Vi jentene hadde bakedag og forberedelser før familiebesøk på søndag. Vi bakte iskake, eplekake og sjokoladekake, og var veldig effektive og flinke! I etterkant kan jeg oppsummere med at kakene ble godt mottatt, det er ikke så mye som en smule igjen etter at den siste gjesten hadde gått.


Siden jeg fremdeles går og venter på operasjon for brokket mitt, er det ikke fritt for at det er godt å ta seg en sofastrekk på ettermiddagen. Med fin musikk, en kaffekopp og levende lys, er det deilig å ligge under et lunt pledd. Ikke fritt for at jeg kan reflektere over hvor godt jeg og min familie har det!


Litt usikker på hvordan det startet, men under selskapet i går, lå alle telefonene uoppfordret på komeden i gangen. Det lover godt for kommende juleselskaper, og ordet telefonbord har plutselig  fått sin renessanse.
Ha en strålende uke! 
Det blir ikke bedre enn vi gjør den til selv!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar