onsdag 18. juni 2014

Yte før nyte


Jeg har hatt fri i dag!
Man er aldri arbeidsløs når man har hus og hage å passe på. 
Det er alltid noe som skal gjøres, være seg ute eller inne. Tror jeg har skrevet det tidligere, og det kommer nok ikke som en bombe; Jeg er så mye mer glad i å klippe plen, enn å måke sne! Ha-ha...


På en så fin dag som i dag er det bare en glede å gå bak gressklipperen. Egentlig en super måte å starte dagen på, når jeg tenker etter. 
I hagen min står roser og lavendel i full blomst i bedene, har allerede plukket buketter som pynter opp inne.
Tidligere klippet jeg alltid gresset barbent, for det er en slik deilig følelse å tråkke på nyklippet plen. Siden jeg bare for en liten uke siden var og stelte føttene mine, syns jeg nesten det var en skam å få dem fulle av grønske. Dermed ble det gummistøvler og solliv.
(Sier man solliv fremdeles? Eller er det et tegn på at man nærmer seg 50??)


Etter hagearbeid ventet en time i svømmehallen. 
Jeg liker å danse, svømme, sykle og gå turer. Dette er mine måter å være aktiv på. Det ble 1000 m i dag også. Siden jeg startet å svømme regelmessig i januar, har jeg blitt 5 minutter raskere på min svømmedistanse.

Håper det ikke ble for mye pupper og lår i dagens innlegg, det er tross alt sommer!
Ps! Badedrakten er fra Change, min yndlingbutikk for undertøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar