onsdag 25. juni 2014

Life is good!


En følelse av ferie!
Å ha det slik som på hytta i går med knallfint vær, det er det jeg drømmer om gjennom hele lange vinteren
Deilig å kunne stå opp til solskinn, nyte en kaffe på trappa mens radioen spiller sommermelodier.
Etter frokost og litt huslige sysler var det å finne frem stråhatten, pakke strandbagen og rusle ned til vår lille strand.


Så tidlig i sesongen var det ikke mange andre på stranda. Jeg badet ikke, med nordavind de siste dagene er fjorden tømt for varmt vann. Men det var skjønt å ligge å lese og ikke gjøre annet enn å kose seg. Når kvelden kom pakket vi bilen, minstejenta, bikkja og jeg, for nå er det et par dager med jobb i byen. 
Til helgen skal jeg på tur igjen, men hvor aner jeg ikke. Som en av elleve jenter skal jeg på reise mot ukjent mål. Skjønt jeg vet hva som er målet med turen; Det er å feire min kjære venninner 50 års dag.
Spennende ikke sant?
Nyt resten av kvelden, jeg har noe småpuslerier jeg skal ordne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar