fredag 6. juni 2014

Lady in black


Hallo igjen!
Denne uken har gått fantastisk fort, masse å gjøre både på jobb og privaten.
Å ha mye å gjøre er bare godt, det gjelder bare å planlegge dagene i forkant, slik at det ikke blir alt for mange overraskelser.

Ikke ofte jeg går i sort på denne tiden av året. 
Det meste av sommerklær er nystrøket og ligger og venter på å bli lagt i kofferten. 
I morgen bærer det sydover til mitt deilige Hillside. Denne gangen reiser jeg sammen med min mor og tante. Gleder meg til å tilbringe en uke sammen med to av mine favorittdamer!



De sorte buksene er fra Zara. Tenk, jeg behøvde ikke legge dem opp. Ikke verst tatt i betraktning at jeg ikke er høyere enn 1,60. Blusen er fra flere år tilbake, og jeg liker den godt. Vesken fra NoaNoa er ny av året, passe stor og rommer det mest nødvendige. Ballerinaskoene i kalveskinn er fra Bianco, og myke og behagelige å gå i. Jakken er fra NoaNoa den også, greit å ha med hvis det skulle skye over.



Hvis du sjekker ut venstre håndledd ser du min nyeste dings. Det er en aktivitetsmåler! Jepp, forteller meg hvor aktiv jeg har vært gjennom dagen. Virker veldig inspirerende med tanke på å bevege seg mer. Slett ikke umulig å nå de anbefalte 10 000 skritt om dagen.

I dag er det en del ting jeg skal ordne sammen med husbonden, slik at viktige avgjørelser er landet før jeg reiser. Til kvelden blir det kos og hygge. Hvis været holder seg utover ettermiddagen, blir det grilling og masse sunne grønnsaker til middag!

Ha en fin pinsehelg!
Gi deg selv mulighet, medfølelse og motivasjon til å være ditt beste jeg! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar