fredag 25. april 2014

Tell you a secret



Fredag og start på weekenden!
Har du planer for helgen, eller skal du kose deg hjemme?
Vi drar på hytta , og med det starter årets hyttesesong. Jeg gleder meg som et lite barn til å sette nøkkelen i døra, og si ; "Hei, her er vi igjen, lenge siden sist!"




For en tid tilbake var det en blogger som tipset om transparent lipliner. 
For oss damer som begynner å bli voksne, er lipliner tingen!
Den gjør at leppestift eller lipgloss holder seg på plass og ikke sklir utover.
Virkelig verdt sine kroner er denne fra Dior. En annen favoritt er lipgloss fra Sisley, den har en lys og naturell farge. Konsistensen er litt tyktflytende, noe som gir deg fyldige lepper. Berre lekkert spør du meg!



Hele tiden prøver jeg å være litt mer strukturert og ryddig. Det gjelder å ha orden i vesken min. Ellers er veldig lett å stå der å fomle og lete etter det jeg skal ha, være seg bilnøkkel eller leppestift.
En liten sminkepung er redningen min. Girly, rosastripete og fra Victoria´s secret, er den jeg har i vesken nå. Akkurat stor nok til å romme det mest nødvendige.



Hva har du i vesken din? 
Min har passe størrelse til å få plass til mobil, lommebok, brilleetui, nøkler og sminkepung. Samtidig er den ikke større enn at jeg fint kan putte den oppi bagen min, hvis jeg skal ha med meg mer enn den lille vesken rommer.

Litt småtteri som skal ordnes, før vi kan pakke bilen og dra.
Ta godt vare på deg selv, så blogges vi til uken!



Ps! Takk til dere som delte gårsdagens innlegg!
Veldig morsomt å se at jeg når flere lesere.Til vanlig har jeg ca 40 som leser bloggen min  via facebook- lenken, i går var det 296. I tillegg til de som finner bloggen på andre måter, hadde jeg over 500 treff i går!
Så jeg blir ikke lei meg hvis dere fortsetter å hjelpe meg med å dele.
Før jeg vet ordet av det runder jeg 100.000 treff, og det må jo feires!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar