torsdag 24. april 2014

Mer strikk i regnbuegarn




God morgen, god morgen!
Ble du inspirert til å lage noe med sitroner i går?

Ut i fra tilbakemeldinger her på bloggen og likes på feelinggoodbyh´s facebook side, ser det ut som det er flere enn meg som har sans for sitroner.
Dersom du liker det jeg skriver, setter jeg stor pris på om du vil dele dette med venner. 
På den måten får jeg nye lesere av bloggen-  Hva er vel bloggen min uten dere som titter innom for å se hva som har skjedd siden sist?



Jeg lovet at det ville bli flere blogginnlegg med blått tema, og her kommer det!
Mønsteret på denne trøya fant jeg hos Ravelry, ett nettsted for de som har strikkedilla.
Mønsteret heter Nonstoptrøya, og er laget av Torunn V. Espa. Det er selvfølgelig mitt søte sjarmtroll av et barnebarn som skal få denne trøya. Håper den faller like godt i smak, som kjolen jeg laget i samme garn for ikke så lenge siden. 
Enda har jeg mer garn igjen, ca 75 gr, Hva kan jeg få ut av det montro? 
Forslag mottas med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar