torsdag 3. april 2014

Happy quilter


God kveld godt folk!
Dagen i dag har vært helt fantastisk, med sol, sol, sol.
Jeg har vært masse ute i hagen og kjenner jeg har brukt muskler jeg ikke bruker til daglig, samtidig som jeg har fått litt farge i ansiktet.




Som en liten premie, etter å ha rakt tørt gress, klippet busker og villskudd og kvernet alt i kompostkvernen, smakte det ekstra godt med en pause og litt håndarbeide på terrassen.
Jeg er helt ferdig med å applikere alle blomstene på løperen min, og har så vidt begynt å håndquilte. 
Håndquiltingen er det som setter kronen på verket, og det ferdige arbeidet får et mer tredimensjonalt uttrykk. 



Siden vi reiser bort i påsken, har jeg tyvstartet litt med påskepyntingen. Ikke at jeg pynter så fryktelig mye, men det er koselig å finne frem litt vårlige farger, egg av ymse slag og noen gule kyllinger. 
Har ikke startet den møysommelige jobben det er å freshe opp utemøblene.  Får se hva jeg rekker til helgen. En ting er helt sikkert, holder det fine været, blir det enkel grilling til lørdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar