tirsdag 22. april 2014

Blått er i vinden


Hei alle bloggvenner!
Håper dere har hatt en deilig påskeferie, og at det er godt å være tilbake til hverdagen igjen.
Vi har hatt en nydelig uke i Syd- Tyrkia, med sol, bading, utflukter, hamam, shopping og selvfølgelig mye god mat og drikke. 
Men, nå er vi tilbake til Oslo igjen, og for et nydelig vær å komme hjem til! 

Jeg har brukt mesteparten av formiddagen til å stryke klær og rydde bort i skuffer og skap.
Det er ikke til å komme vekk fra at det blir en del klesvask etter en ferie.
Før jeg hang vekk mine klær, tok jeg med meg min siste shoppingutskeielse ned i hagen for en liten fotoshoot.


Scillaen som vokser rundt fuglbadet mitt, matcher Noa-Noa´s blå tema for denne forsommeren.
Plagg i lin er veldig komfortabelt å ha på seg i varmen. Blazer og shorts er tøft og kult sammen, og gjør at man føler seg kledd på en deilig, avslappet måte. En liten strikkejakke og skjerf som matcher, gir antrekket mange variasjonsmuligheter.

Jeg har fått helt dilla på blått, og ser ikke bort i fra at det kommer flere innlegg med blått som tema i nærmeste fremtid. 
Men nå må jeg stikke, ha det bra så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar