mandag 31. mars 2014

Wrap it up!


Du verden for et flott vårvær vi har!
Det kribler i hele meg etter å kunne tilbringe tid ute i sola. 
I dag fikk jeg noen fine timer med hagearbeid, klarte tilogmed å sovne litt i stolen på terrassen etter endt arbeidsøkt. Gud hvor skjønt det er for kropp og sinn at våren har kommet.

Siden midten av desember, har jeg etter beste evne laget og spist lavkarbo. Det er ikke de største endringene som skal til. Frokosten består stort sett av tyrkisk yoghurt, min egen frøblanding og enten blåbær eller bringebær. Lunch kan variere, og det krever litt mer planlegging. Middag faller det veldig enkelt å lage, siden jeg stort sett alltid har laget mat fra bunnen av.
I dag tenkte jeg å by på oppskrift på en liten lunchrett, som jeg fant her om dagen. 



Wrap it up

10 min 

Dette trenger du til 1 wrap:

2 egg
3 ss kremfløte
1 ss fiberhusk (kjøpes i helsekostforretninger)
2 krm cayennepulver
1 ss smør til steking

Slik gjør du:
Bruk en gaffel og visp sammen alle ingrediensene. Stek wrapen i smør på middels varme til røren stivner, snu og stek den andre siden. Legg den på en tallerken og la den avkjøle. Fyll den med ditt favorittpålegg og vips så har du en deilig wrap. 
I dag fylte jeg min wrap med jarlsbergost, spekeskinke, syltede paprika, avokado, honningdijonsennep og salat.

Lag gjerne wrapen klar kvelden før, og pakk den inn i plast.
Enjoy!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar