mandag 10. mars 2014

Min favorittlunch


Hallo kjære venner, da er jeg hjemme igjen!
En ferieuke går alt for fort, men jeg har storkost meg en uke i Syd Tyrkia sammen med verdens beste mamma. 
Vi har vært på sykkeltur, spasert langs stranden, vært på shopping og på dagstur opp i fjellene.
-Og selvfølgelig vært ute og spist masse god mat. 


Dagens bilder viser min favorittlunch nå om dagen.
Jeg steker spinat sammen med et finhakket fedd hvitløk. Deretter lager jeg en omelett av to egg. Spinatblandingen sammen med oppsmuldret fetaost legger jeg midt på omeletten, før jeg folder den sammen.
Sammen med grønn salat, tomater, rødløk og oliven er dette yummi-mat som gjør deg deilig mett, jeg lover!!
I dag får jeg besøk av quilte-damene og jeg gleder meg til å vise frem ett kupp jeg gjorde på ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar