fredag 14. februar 2014

Be my Valentine!


Gratulerer med dagen alle søte blogglesere!
For det er jo den store kjærlighetsdagen i dag fredag 14. februar, dagen for å vise de du er glad i litt ekstra oppmerksomhet. 

Oppmerksomhet kan være så mangt, et kort, en telefon, eller kyss på kinnet. Bare være kjærlig, snill og hyggelig uten noen tanke om What´s in it for me?


Det er jo noe man burde etterstrebe oftere selvfølgelig, uselvisk kjærlighet. Ikke være selvutslettende, men å vise at man bryr seg om sine nærmeste uten å stille betingelser, eller være kalkulerende. 
Kvinnelist derimot, det er noe helt annet...
Derfor inviterer jeg til lunch med lys, blomster og rosevin i glassene.


Hvem som er mitt lunchselskap i dag er ingen hemmelighet, det er min kjære mann og livsledsager gjennom 28 år. Tenk vi har bryllupsdag på selve Valentindagen!
Nesten så jeg må utrope et tre ganger tre hurra for oss!


La livet leve, keep smiling!
Med dette ønsker jeg alle en god helg og en fin start på vinterferien.

1 kommentar: