onsdag 15. januar 2014

Tid for innehygge


Klar for en Scrabble-kveld ? 
Dette er desidert yndlingspillet til husbonden og meg. 
Noen ganger er det deilig å kunne skru av tv, legge vekk smarttelefoner, nettbrett og jeg vet ikke hva for å ta en skikkelig spillomgang. 
Er eier av hele tre scrabblespill, ett på hytta, ett hjemme og ett i leiligheten i Tyrkia. 

 

Når det tennes fyr i peisen, er det en hund som kommer tassende og legger seg makelig til rette på mitt nylig støvsugde teppe. Jeg sier bare det at hvis du vurdere å gå til anskaffelse av hund, bør du ta hensyn til valg av farge på pelsen utifra om du har lyse eller mørke tepper.
Ja, ja det er jo trim i å fyke rundt med støvsugeren også.



Hvis du tar invitasjonen høytidlig og stikker innom for en tekopp og et spill, må du tilpasse deg familiens egne regler for bruk av bokstavene c,w og forkortelser av ord.
Det er heller ikke lov å bruke uanstendig lang tid på å tenke seg om, ei heller skrive ord som ikke fruen forstår betydningen av. Sånn er det bare! 



Årets første jentekveld!
Ikke kom i kveld, for da er jeg ikke hjemme. 
Det skal bli hyggelig å treffe alle sammen, skravle, spise og drikke godt. Tror klubben går inn i sitt 24. år. Mulig vi må spare til en jubileumsfest...
So long,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar