fredag 31. januar 2014

Planlegging er halve moroa!


Fy som det sner! 
Jeg er mer enn nok fornøyd av det hvite som faller ned fra himmelen.

Hvordan er det med armene dine, blir du støl av all måkingen? Tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at jeg har tilbrakt 8 timer med å måke sne denne uken. 
Heldigvis skriver vi siste dag i januar. Mener ikke å klage, konstaterer bare nok en gang at jeg ikke er noe vintermenneske. Nei, sol og varme er mer min greie. Godt å tenke på at om akkurat en måned bærer det sydover, til en uke med deilig vårvær i Syd -Tyrkia.


De siste ukene har jeg brukt litt tid på å sjekke ut lokaler til mitt 50-års selskap. Det er en god stund til ennå, men det gjelder å være tidlig ute skal lokaler være ledig på ønsket dato.



Nå har jeg funnet egnet sted. Torsdag var husbonden og jeg på visning på Sæterhytten på Dronningberget på Bygdøy. Stedet gjør seg selvfølgelig best om sommeren. Nå var vinduene dekket til, og møbler stuet opp langs veggene. 
Men som du kan se av mine lånte bilder, er det veldig idyllisk sommerstid. Så jeg håper og tror at dette kan bli en hyggelig ramme rundt selskapet mitt. Deilig å ha lokale på plass, neste stepp blir å lage gjesteliste. 



Apropos gjester, må jeg avslutte nå. 
Skal gjøre innkjøp til kveldens middag. Får besøk av trivelige jenter og da må visse ting i hus. 
Har også planer til et lite håndarbeid, mulig det blir noen bilder i løpet av helgen.
God helg hilser gressenka!


1 kommentar:

  1. Fantastisk sted du har funnet. Her blir det flott å feire din store dag.

    SvarSlett