torsdag 2. januar 2014

Lager snemann!



Godt nytt år!
Håper du har hatt en deilig jul, og at nyttårsaften ble feiret slik du liker det aller best!
Hverdagen har så smått sneket seg inn i huset vårt. 
Vekkeklokka ringte klokka syv i dag, og det er slutt med å ligge å dra seg om morgenen.


En følelse går alltid over! 
Kloke ord som er hentet fra en bok jeg holder på å lese. Kjenner at jeg på nytt har lyst til å skrive og ta bloggbilder, og håper at min mangel på inspirasjon til å blogge nå har opphørt! 


Som du ser har jeg har laget snemann i ettermiddag!
Det måtte bli av andre materialer, enn de det pleier å være mer enn nok av for denne årstiden. 
For selv om det er midtvinters, er det bare regn det som faller som nedbør i Oslo.


Snemannen skal bli en del av min quilte-kalender, og symbolisere januar måned. 
Det er Nancy Halvorsen som har laget heftet med mønster til dette koselige quilte-håndarbeidet. Jeg har holdt på med dette prosjektet en god stund, og har blitt veldig glad i de søte applikerte tøylappene. Gleder meg over at jeg nå snart har sydd ferdig alle kalendermånedene,og om ikke lenge kan være helt ajour med dagene i 2014!


Med mottet Keep calm an carry on quilting, skal jeg ta meg en kopp kaffe etter middagen, og sy noen tungesting.

Håper du får en fin torsdag kveld, og at du vil fortsette å lese om mine små hverdagsgleder!

1 kommentar:

  1. Godt nytt år Hanne. Så koselig quiltarbeide du holder på med. Jeg lengter etter håndarbeid nå. Har hatt brukket håndledd siden 23. november. Nå er gipsen av og skal starte hos fysioterapeut neste uke.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett