onsdag 4. september 2013

Dagens antrekk


Hallo igjen, kjære venner!
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger etter gårsdagens blogginnlegg. 
Satte veldig stor pris på hva dere skrev! En spesiell takk til Bente, som gav meg det lille ekstra sparket bak. 

Siden jeg nå har tenkt til å fortsette å blogge videre en stund til, er det kanskje like godt å komme med et nytt innlegg i dag. 

Selv om det er nydelig solskinnsvær om dagen, er det tydelig at det er kommet et drag av høst i luften. Jeg får lyst til å rydde i garderobeskapet mitt, og finne frem de mørkere fargene, både på klær og tilbehør.
Dagens antrekk i sort og naturhvitt er litt typisk meg. Jeg liker å kle meg enkelt, klassisk og feminint. Gjerne med tilbehør som betyr noe spesielt, slik som armbåndet i sort lær som en av døtrene mine har laget til meg. 


Selvfølgelig er det litt Noa Noa. Blusen er ny av høsten, mens singlet og golfjakke er fra tidligere sesonger. Buksen kommer i fra Lindex, og var et sommerkupp til snaue 150 kroner. 
Den helt lyserosa neglelakken er en favoritt om dagen, og gjør seg godt mot sommerbrune hender og føtter. 


Ha en fin kveld!
Jeg venter venninnebesøk og det skal blir hyggelig. Etter to kvelder med møter, skal det være godt å kose seg hjemme.




1 kommentar:

  1. Nydelig Hanne. Her i Italia er jo sommerklærne fremme. Hjemme må jeg si jeg gleder meg til høst og vinterkolleksjonen. Liker så godt når høstklærne kommer i butikkvinduene. Så litt i Tyskland på vegen hit ned. Skal jo hjemover gjennom Tyskland også. Så kanskje shopping både her og der. Nå er det for varmt å tenke på det. Har prøvd noen lekre sandaler som jeg lurer på da. Først skal jeg ta forpleie i morgen, så får vi se.

    SvarSlett