torsdag 21. mars 2013

Ny quilt


Sol, sol,sol!
Du verden så deilig med sol. Fremdeles kaldt og minusgrader ute, men solskinn i hele dag.

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg får slik virketrang av solskinn. 
Siden det er altfor kaldt for vindupussing, fant jeg heller frem symaskin og quiltestoffene mine. 


Har hatt et mønster liggende i skuffen lenge. 
Når jeg våknet i imorges, følte jeg at nå var anledningen kommet. Jeg skyndte meg med å få arbeid gjort, slik at jeg kunne hygge meg på syrommet meg god samvittighet. 
Det skal bli en quilt satt sammen av ni stjerner, hver stjerne er bygget opp av fire "andespor" eller dusk tracks som det heter på engelsk.


Har rukket å sy en stjerne og bli litt kjent med mønsteret. 
Håper på å få en vårlig liten duk som kan ligge ute på terrassebordet. 
Hvem vet om det ikke kan bli en matchene pute eller to også. 


Jeg får ta en ting av gangen, nå er jeg ihvertfall i gang. 
Kommoder, sybord og strykebrett er fult opp av stoffer fra Moda Bake Shop, som ligger og venter på å bli kuttet, sydd og strøket gjentatte ganger. Veldig deilig med eget syrom, som kan huse mine kreative sysler. 

Ha en fin ettermiddag! 
Jeg skal snart på skoleforestilling å se Knudsen og Ludvigsen. Veldig flinke elever og lærere på Løren skole!

1 kommentar:

  1. Grandes projetos por aqui também.
    Obrigada por me visitar.
    Um lindo fim de semana.
    Beijo.

    SvarSlett