onsdag 23. januar 2013

Vårblomster

 

Ai, ai, ai det er kaldt ute!
-14 og solskinn i Oslo i dag. 
Har tent fyr i peisen, så det er godt og varmt i huset.
Jeg er ikke noe vintermenneske, liker ikke frost og kulde.
Gi meg heller litt vår, det er andre saker...

For å bøte på mangel av grønt gress og vårblomster, har jeg funnet frem nål og tråd og brodert et lite vårlig motiv istedet. 
Dette er raskt og koselig arbeid, som passer å ta med seg når jeg sitter og venter på at jenter skal bli ferdig på musikk og danseøvelser.


Motivet er sydd på et glasshåndkle. Ser for meg at det kan ligge i bunnen av en kurv med nystekte rundstykker. Et lite visdomsord skader jo aldri å ta med seg på veien. Kjærlighet kan være forløsende for så mangt her i livet. 


Siden jeg hadde liggende to håndkler til, blir det mer vårblomster og brodering de nærmeste dagene. Både glasshåndkler og gratismønster kommer fra Bird Brain design. Link finner du her.

Til slutt i dag vil jeg si;
Hurra og gratulere med dagen kjære lillesøster
Rundt tall og alt det der, tenker masse på deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar