mandag 10. desember 2012

Min julequilt- blir den ferdig?



God mandags morgen alle bloggvenner!
Håper det har vært en fin helg, og at juleforberedelsene går sin gang.


Det viktige er ikke hvor mange kakeslag som blir bakt eller hvor mange gaver som kommer under treet.
Jul blir det uansett! Det viktige er at man koser seg med det forberedelsene og har hjertet med seg i det man gjør.


Når først det er sagt, lurer jeg fælt på om julequilten blir ferdig...

Enn så lenge er midten ferdigsydd, men mangler litt redwork. Kantene med hjerter er det som har tatt tid. 
Får jeg sydd fire hjerter hver dag de neste tre dagene, er kantene ferdig. Da kan jeg starte å quilte duken til helgen. 


Rent teknisk er det mulig å bli ferdig, har alt jeg trenger av materialer for å fullføre duken. Tror du det ligger ny julequilt på kjøkkenbordet mitt julaften? 
Ha en sømmelig dag!

1 kommentar:

  1. Tror helt sikkert at du får til det du har bestemt deg for flittige H, så jeg holder en knapp på at duken bllir ferdig til jul ja :-)

    SvarSlett