onsdag 26. desember 2012

2. juledag


God morgen og vel overstått julaften og førstedag!?
I dag morges mens resten av familien sov har jeg ruslet litt rundt og ryddet i stuene. Juleblomstene og juletreet har fått vann og noen gjenglemte til-og fra lapper er fisket frem fra under sofaen. 


Har du fått noe av det du ønsket deg til jul?
Etterhvert som man blir eldre har man vel så moro av å gi julegaver som å få. Det å se gleden til de unge når de pakker opp gavene og oppdager at de fikk nettopp det de ønsket seg er veldig hyggelig.
På min ønskeliste i år sto det nattøy- ikke med lang arm og skulle stoppe rett over kneet. 
Og det har jeg fått!! Hele tre stykker, alle fra forskjellige givere.  


Ikke rart jeg koser meg og har en lat morgen, før vi setter oss i bilen for å kjøre til Sandefjord i familieselskap.
I morgen begynner hverdagen og dagene med julefri er over, eller har du fri noen dager til mellom jul og nyttår? 
Pass på å nyte disse dagene!
Selv håper jeg at snemåking veier opp mot de ekstra kulene med marsipan jeg har spist...
Det gjør nok ikke det... 
Men sikkert er det at det sner. Så får jeg heller håpe at  nyttårsforsettene tar seg av resten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar