onsdag 14. november 2012

Jette Frölichs julepyntede Lysebu


God onsdags kveld til deg som leser bloggen min!

I dag har jeg hatt en koselig formiddag sammen med en god venninne. 
Vi tok turen opp til Holmenkollen for å besøke nydelig julepyntede Lysebu.
For meg har det blitt en tradisjon å se årets nyheter fra Jette Frölich i de vakre omgivelsene på Lysebu.



På handlelisten min sto selvfølgelig nytt adventslys og de bittesmå geniale oljelampene.
Litt annet var det også som fikk være med hjem i handleposen min. 
Har ønsket meg litt pynt som kan taes frem allerede i adventstiden, og som kan stå fremme selv om julehøytiden er slutt. Vinteren er lang, og det er koselig med lys og lykter på kjøkkenet og i stuene.



På Lysebu har det vært salgsutstilling og julepyntet siden første helgen i november. 
Hvis du har anledning, bør du ta deg tid til denne opplevelsen. Du vil garantert få inspirasjon til å julepynte, og har du tid kan du kombinere det med en kopp kakao foran peisen eller et deilig smørbrød i en av de mange hyggelige stuene.



Må bare innrømme at etter dagens besøk, gleder jeg meg litt ekstra til den deilige høytiden vi har i vente.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar