mandag 15. oktober 2012

Ny pute i Setesdalmønster


Hallo alle bloggvenner!
Starten på en ny uke i Oslo, er av den grå, blåsete regnværs typen.
Da er det godt å pusle rundt med innendørs sysler.
Før høstferien strikket jeg puter i sort/hvitt Setesdalmønster til sønnen min. Putene ble fine og jeg fikk lyst til å strikke noen til meg selv også.



Her er den første ferdig, i rosa og hvitt. Tenker jeg starter på den andre til kvelden, når det er tid for å sette seg ned å se Bordwalk Empire, favorittserien på tv denne høsten.
For de nysgjerrige: Jeg har strikket puten i Pt3 garn, mønsteret kommer også fra Pt garn. Med pinner nr 9 er dette raskt arbeid!


Hah- Bordwalk var ferdig sist mandag, vel sånn kan det gå når man ikke følger ordentlig med. Rar slutt egentlig, det må komme mer senere...

1 kommentar:

  1. Hanne querida, você ficou mais linda ainda em seu casaco azul.
    Muito linda suas almofadas.
    Adoro seu capricho com seus posts.
    Parabéns.
    Beijo.

    SvarSlett