fredag 12. oktober 2012

Feeling blue


Snakker om å ta ferie!
Nesten en uke uten blogging.

Hallo, håper du har fredags stemning.
Hos oss skal det snart gjøres klart til helaftens tv-kveld med norske talenter og hjemmelaget pizza.
Hvis fjorårets favoritthøstfarge var grønn, er denne høstens favoritt blitt blå.
Kan ikke få nok blått virker det som.



Denne ullkåpen fra Mudo fant jeg i Tyrkia, deilig varm overgangjakke med mange fine detaljer.
Ja, fra Mudo er jeans, skjerf og sko også, hvis jeg skal være helt ærlig. Mer fikk jeg ikke plass til å ta med hjem i kofferten. Jeg kommer definitivt til å besøke denne fire etasjer høye forretningen igjen. 
Her var det mye lekkert for både dame, herre og barn. I tillegg var det en egen interiøravdeling. Den sparte jeg til en annen gang, det får være måte på shopping. 



Å shoppe i feriebyen Alanya, behøver i hvert fall ikke bare bety å kjøpe falske merkeklær, vesker og solbriller. Nei, her er det noe for en hver smak, og til gode priser sammenlignet med hva du må betale for tilsvarende i Norge.
Så hvis du skal på ferie til Alanya og har tid til litt shopping; Ta med deg stor koffert!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar