torsdag 6. september 2012

Kjoleprat og det som hører til


Hallo kjære torsdag! 
Det betyr at snart er det helg. 
Men, først er det oppstart av høstens første zumba-trening. Jeg gleder meg!



Har du sans for kjoler?
Jeg er veldig glad i å gå i skjørt eller kjole. Har helt sikkert sagt det før.
Denne blå kjolen, har allerede rukket å bli høstens favoritt.
Veldig gøy med marineblått i garderoben, for det er det lenge siden jeg har hatt.
Hvor kjolen kommer fra er ingen bombe - det er naturligvis fra Noa Noa. 
I høst er det mange fine sko i brunt i skobutikkene. 
Disse likte jeg godt. Passe høy hel til hverdags, og for damer som meg, som lider av høydeskrekk og blir svimmel av å gå med høye heler.


Trodde vel egentlig ikke at jeg ville gå i strømper før det ble oktober. Men, med kjole som stopper rett over kneet er det pent med blå strømper.
Fant frem min lille veske fra noen år tilbake.  Med den under armen og solbriller på nesen, er jeg klar for å ta en tur til byen. 
Sønnen min skal utstyre sitt første kjøkken, og da er jeg ikke vond å be om å være med som personlig shopper.

Nyt dagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar