tirsdag 21. august 2012

Litt kreativ


Hallo!
Vel hjemme, og hverdagen har begynt.

Som alltid er det litt av hvert som må ordnes, etter at en hel familie har vært borte i to uker.
Høst betyr skolestart for jente mine.
Veldig spennende for dem begge, siste året på videregående og barneskole.



Etter å ha vært i varme Tyrkia, kjenner jeg kreativiteten våkne nå som jeg er tilbake til norske temperaturer.
Mitt lille quilteprosjekt skal bli et uhøytidelig "velkommen til oss skilt", som skal henge på  døren mellom hallen og stuen vår. 



Rakk å sy noen få sting mens jeg spiste formiddagsmat på terrassen. Gleder meg til å fortsette senere i dag. 
Skal på høstens første quiltelag i kveld, det blir moro å se igjen gode venninner etter en lang sommerferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar