mandag 4. juni 2012

Vårt daglige brød


God morgen, det er mandag og start på en ny uke!
Denne uken kommer til å bli fylt av forventninger og siste hånd på verket av forberedelser til helgens bryllup.
Tror det er fler enn meg, som har en liten huskeliste som må kryssjekkes....




Det er mange tanker som flyr gjennom hodet mitt, i forkant av en stor familiebegivenhet som dette.
Alt i fra tanker om at årene går fryktelig fort fra barna våre var små og avhengig av oss foreldre, til at de står der som selvstendige mennesker fullt beredt og egentlig godt i gang med sine egne voksne liv.
Jeg er veldig glad, stolt og takknemlig for at vi er en så stor og fin familie.
Vi får bare en dag av gangen, det er viktig å huske på!
Så er det opp til hver enkelt hva vi velger å fylle den med! Denne uken er det ikke nødvendig å lure på hva det er for mitt vedkommende!

Ja, slik går tankene, mens jeg benytter en stille morgentime til å vaske, impregnere og polere kjøkkenbenken min. Og jammen ble det blank og fin, kan nemlig speile meg i den!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar