lørdag 2. juni 2012

Tidlig oppe!



God lørdags formiddag!
I dag har jeg vært tidlig oppe, for Mammas take-away hadde fått bestilling på lunch til 15 unge damer.




Nærmere bestemt salat i anledning eldste datters utdrikningslag.
Salaten ble hentet ved ni-tiden, og ryktet sier at den skal nytes i dronningparken senere i formiddag.




Jenta mi har stor sans for litt "glam"og det royale. Skjønt selv med champagne som følge til salaten, er nok dette det nærmeste hun kommer en følelse av "slottslivet". Den vordende brudgommen er en staselig mann, men meg bekjent renner det ikke blått blod i årene hans! 




Hvis du vil lage en frisk salat til din lunch, finner du oppskriften jeg benyttet her
Jeg lagde litt ekstra når jeg først var i gang. Vi skal nyte vår salat på terrassen, men først skal jeg ut å klippe plenen!

2 kommentarer:

  1. Det så veldig godt ut!
    Heldig hun som kan bestille take away fra sin mamma.. :O)

    Takk for hyggelig hilsen hos meg.

    SvarSlett
  2. Så heldig hun er! Håper hun setter STOR pris på deg! Ha en fin kveld! Synnøvehilsen

    SvarSlett