fredag 1. juni 2012

Se min kjole


Hallo! 
Jammen har det ikke blitt fredag allerede!
Har du fått den rette helgefølelsen?
Jeg har litt av hvert på programmet, så de neste dagene kommer til å gå som en røyk!


Forrige uke med varme dager gjorde meg litt løssluppen. På min handlerunde ble jeg på mystisk vis trukket mot utstillingsvinduene til Noa Noa. 
Denne søte sommerkjolen var jo midt i blinken da, deilig og varmt som det var. Nå må kjolen pent henge i skapet og vente på neste bølge med finvær.
Men vær du sikker, jeg skal pynte meg ved første og beste anledning. 



Når man først har blitt en dame med sans for Noa Noa, er det veldig morsomt å se hvordan fargene går igjen i kleskolleksjonene. Det gjør det lett å kombinere nye klær og tilbehør, med det som finnes i skuffene fra før. 
Dermed passer den lette jakken i blondestrikk, like fint til kjolen, som til shortsen den opprinnelig var ment til.
At kjedet måtte med i handleposen, sier seg selv; Feminint og sommerlig gøyalt!


Har du en favorittlåt denne forsommeren?
Jeg liker godt denne søte portugisiske melodien. Vi har danset etter den på zumbatreningen hele våren. Hos meg har den sneket seg inn i hodet. 
Rett som det er spilles den på radioen, og da tar jeg meg selv i å  danse og nynne med.
Så min kjære bloggvenninne som snakker portugisisk; Denne er spesielt til deg!
God helg!


  

1 kommentar:

  1. Obrigada Hanne querida.
    Muito boa essa música, não sai da cabeça mesmo.
    Fica com DEUS.
    Beijo.

    SvarSlett