mandag 18. juni 2012

Gleder meg!



Jeg gleder meg til i kveld!
Etter en lang helg med vakt fredag, lørdag og søndag på loppekafeteria, skal det bli deilig å gjøre noe som bare er utrolig morsomt og inspirerende. 
Sammen med gode venninner, skal jeg på Kreativ-kveld i Voksen kirke.
Det er Kathrines quiltestue som arrangerer disse kveldene. 
I kveld kommer Grete Gulliksen Moe og skal holde et kåseri og presentere sin nyeste bok; Blått. Det blir helt sikkert mulighet til å få signert utgave av boken, hvis den faller i smak.
Sist gang jeg var med på en slik kveld, sto både fristelsene og handleglade quiltedamer i kø. Det eneste jeg vet jeg trenger er platevatt og flisofix, men kjenner jeg meg selv rett, blir det umulig å komme hjem uten et stoff eller to. (Muligens både fire og fem, skal jeg være helt ærlig.)



Mens jeg venter på å dra avgårde lader jeg opp med noen sting på mitt siste sømprosjekt; hexagonputer med stoffer fra Liberty!
Ha en fortreffelig kveld. 


1 kommentar:

  1. Håper du hadde en hyggelig kveld . Grete er min mors fetters kone . Visste du det kjærr H ? Klem fra KathrineR

    SvarSlett