fredag 29. juni 2012

Frokost på sengen?


Håper du har hatt en fin fredag!
Kanskje har du ferie og  startet dagen med frokost på sengen?
Jeg hadde min frokost i bilen på vei til jobb i dag tidlig. 
Siden det var meldt bøttevis med regn, benyttet jeg anledningen til å få unna arbeid som burde være gjort før fellesferien. 
Men, tidligere denne uken startet dagen slik; Frokost på sengen med husets yngste datter og så kosestund med nytt blad for henne og god bok på meg.




Liker du shopaholic-bøkene av Sophie Kinsella? 
Jeg har lest dem alle sammen og ledd godt. Den siste boken hennes Mini shophaholic, føyer seg inn i rekken av hysterisk morsom lesing. Enkel og lett ferielektyre,  som jeg leste i ett jafs.
Ikke glem at det fremdeles er mulig å legge igjen en hilsen/ kommentar, hvis du vil være heldig mottaker av sommergave fra Noa Noa.


1 kommentar: