søndag 20. mai 2012

Velvære servert i blått!


Dagens bilder; Nytelse for kropp og sjel!
Skogsfiolene ble plukket tidligere i dag, da min kjære S og jeg var og tittet etter liljekonvaller i skogen.
Heldigvis er det en stund til bjellene står hvite, vi håper å kunne pynte med liljekonvaller i bryllupet. 


Stråvesken med småkoselig for, var en hyggelig og overraskende gave til meg. 
I vesken lå det deilige produkter for stell av hår og kropp. På kortet som fulgte med, sto det at vesken var til å ta med til hammamen (tyrkisk bad). Mulig at den heller får pynte opp baderomshylla på hytta i Søndre Hallangen...




Uansett hvor det blir, skal jeg nyte mine spaprodukter fra L´Occitane en Provence i sommer. Jeg skal være flink å sette av tid til noen private stunder med litt luksus og velvære.
Håper det også blir tid til å nyte sola og varmen, som er spådd for kommende uke. 
Tenk hvor deilig det kunne være å gå uten strømper i skoene, sitte ute å spise lunch og ta en spasertur  i solskinnet.


1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg! Her har jeg aldri vært før. Takk for titten. Mye spennende, det ser ut til at du er flink til å lage mat, og da blir jeg så utrolig imponert! Ha en fin dag. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett