torsdag 24. mai 2012

Tid for lunch



Tenk om vi kunne hatt sommer hele året!
Tror jeg helt klart kunne streiket for en slik rettighet...
Alle skuffer med strømpebukser, ullsokker og votter er lukket godt igjen. Har ikke tenkt å åpne dem før langt ut i oktober!
Jeg elsker sommer og varme. Det er bare så deilig å kunne være masse ute, fra morgen til kveld.
Det er hverdagsluksus å kunne nyte sin lunch på terrassen.
På min sykletur ut til Bygdøy for vinsmaking med Christer Berens i går ettermiddag, så jeg hvordan alle byens parker var fulle av glade mennesker som nøt det fine været. 






Av naturlig årsaker kan  ikke alle luncher spises på terrassen, det må jo jobbes litt også. 
Jeg er stor tilhenger av den gode, gammeldagse matpakken. Denne fine lunchboksen, som jeg har fått i gave, er veldig smart. Den inneholder to små bokser og en drikkeflaske. Så kan jeg fylle boksene med hva jeg måtte ha i kjøleskapet og lage min favoritt ice-tea. Siden boksen er isolert, holder maten ønsket temperatur i flere timer.
Hendig størrelse å ha med seg, være seg på jobb, på reisefot, eller en tur på stranden!


Ha en fin pinsehelg!
Vår skal nytes ved sjøen.


1 kommentar:

  1. Vilken otroligt praktisk och snygg matlåda! Ha det gott i sommar värmen...Glad Pingst o KRAM Helena

    SvarSlett