onsdag 2. mai 2012

På handletur i Kestel

 
Hallo onsdags morgen!
Håper du nøt fridagen i går, enten du gikk i 1. mai-tog, puslet i hagen eller bare nøt dagen.
I går nøt vi noen timer ved poolen. Jeg har kjøpt svømmebriller, men tror jeg må få litt opplæring i svømmeteknikk for at dette skal bli optimal svømmetrening.




Vårt nye feriehjem trengte sårt litt oppgradering på "koppestell" fronten. Jeg er veldig fornøyd med serviset jeg kjøpte i går ettermiddag. Farger og mønster passer fint hos oss, passe moderne og klassisk på en gang!
Det var 50% Indirim (salg) og når prisene er gode i utgangspunktet, syns jeg at jeg gjorde et røverkjøp!
Nå er det på tide å rydde av frokostbordet og gripe fatt i dagen!
Ha en flott dag!




2 kommentarer:

  1. Skikkelig kule briller kjære H ...husk å ta dem av når du ligger i solen så du ikke får panda øyne :-) Hilsen KathrineR

    SvarSlett